29 اردیبهشت 1403
دریل برای مصارف خانگی

کدام دریل برای مصرف خانگی مناسب است؟

نویسنده:

|

تاریخ انتشار:

یکی از ابزارهای پرکاربرد که در انواع شارژی، برقی و بادی تولید می‌شود و علاوه بر کاربردهای خانگی، در انواع صنایع نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد دریل است. دریل جز ابزار‌های فنی است و برای انجام کارهایی مثل: سیم کشی، نصب پنل، حفاری و موارد دیگر استفاده می‌شود.

با توجه به کاربرد‌هایی که دریل‌ها دارند، این ابزار‌ها، در انواع گوناگونی و با برند‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در زمان خرید دریل برای مصرف خانگی، یکی از مهم ترین عواملی که باید مورد توجه قرار بگیرد، برند تولیدکننده این محصول است.

مجموعه بازرگانی بستام از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف ساختمانی اعم از تولید انواع مصالح و اجرای پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری آغاز نموده است.این مجموعه تولید انواع مصالح ساختمانی از جمله : درب و پنجره UPVC و آلومینیوم، سازه‌های کناف و LSF، پرلیت منبسط شده، انواع قطعات بتنی سبک و سنگین را نیز در کارنامه خود دارد، در همین راستا جهت تکمیل محصولات ساختمانی خود اقدام به پخش انواع ابزارآلات ساختمانی، صنعتی، افزودنی بتن، چسب، ابزار برقی، مفتول، رابیتس، الکترود و … نموده است.

در صورتی که به دنبال خرید دریل خانگی خوب و با کیفیت هستید بهتر است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله به معرفی انواع دریل و ویژگی آنها می‌پردازیم. جهت خرید دریل شما می‌توانید با مراجعه به سایت و با مراجعه حضوری به مجموعه ابزار آلات بستام با فروشندگان این محصول ارتباط برقرار نمایید.

خرید دریل برای مصارف خانگی

دریل با کاربرد خانگی

با توجه به وجود برند‌های مختلف، مطمئنا خرید و انتخاب دریل برای مصارف خانگی، کار ساده ای نیست و در این مورد شناخت انواع دریل و توجه به نکات آن، در زمان خرید بسیار کمک کننده است. بهترین دریل خانگی به شما کمک می‌کند تا انواع فعالیت‌های سوراخکاری و تعمیرات را به خوبی انجام دهید. ابتدا شما باید هدف خودتان را از خرید محصول مورد نظر مشخص کنید. معمولا از این ابزار برای نصب پرده یا تابلو، سوراخ‌کاری چکشی مصالح ساختمانی سخت مانند بتن، کابینت ‌سازی و …

معرفی انواع دریل پرکاربرد

ویژگی دریل پر کاربرد

در این بخش انواع دریل‌های رایج را با توجه به کاربردی که دارند، بررسی می‌کنیم این دریل‌ها عبارتند از:

  • دریل ساده

از متداول ترین نوع دریل‌های موجود در بازار به دریل ساده می‌توان اشاره کرد. استفاده از این نوع دریل‌ها بسیار ساده است. امروز با پیشرفت تکنولوژی، دریل‌های ساده نیز از قابلیت‌های بالایی مثل تنظیم سرعت و تغییر گشتاور برخوردار هستند. با توجه به کاربرد‌های دریل، وجود یک دریل ساده در منازل و واحدهای صنعتی کوچک، از الزامات است. کاربرد این نوع ابزار برای انجام فعالیت‌هایی مثل: فعالیت‌های حفاری مواد گوناگون همچون چوب، فلز و پلاستیک و جهت باز و بسته کردن انواع پیچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • دریل چکشی

برای حفاری در سطوح سخت و سفت مثل: سطوح بتنی و سیمانی یکی از انواع دریل‌های مناسب این کار خرید دریل‌های چکشی است که نسبت به دریل‌های ساده از قدرت موتور بسیار بالایی برخوردار است. دریل چکشی برای سوراخ کردن سطوح مورد نظر هنگام چرخش مته، به صورت عمودی به سطح مورد نظر برخورد می‌کند و سه نظام آن به صورت خاصی طراحی شده است.

  • دریل بتن کن

همان طور که از اسم این نوع دریل مشخص است این دریل برای حفاری سطوح سنگی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. و بیشتر با نام دریل چکشی چرخشی نیز شناخته می‌شود. این نوع دریل نیز کارایی همانند دریل چکشی دارد. البته با کمی‌تفاوت به این صورت که دریل‌های بتن کن عملکرد ضربه ای دارند. می‌توانید با خاموش کردن حالت چرخشی، تنها به سطح مورد نظر ضربه وارد نمایید. مهم ترین کاربرد این ابزار جهت انجام فعالیت‌هایی مثل: تعویض کاشی، تخریب دیوارهای کاذب، سیم کشی داخلی و … است. با توجه به وزن و ابعاد این نوع دریل خرید آن برای مصارف خانگی ایده مناسبی نیست.

کدام نوع دریل مناسب کار من است؟

چه دریلی مناسب کاربرد خانگی است؟

در قسمت ابتدایی مقاله به بررسی چند نوع دیرل پرکاربرد پرداختیم در این بخش به بررسی دریل مناسب برای خرید می‌پردازیم. ممکن است این سوال پیش بیاید که در زمان خرید دریل کدام دریل برای فعالیت مورد نظر شما مناسب است؟

گفتیم که در زمان انتخاب دریل برای خرید، اولین کار توجه به این نکته است که آیا محصول مورد نظر مناسب کار شما است یا نه؟ از این رو باید نوع مناسب این محصول را انتخاب نمایید. با توجه به کاربرد‌های دریل ساده، خرید این محصول جهت انجام کارهای سبک در خانه بسیار منطقی و مناسب است. اما در صورتی که نیاز به خرید پرکاربردتر دارید، بهتر است تا به سراغ نمونه‌های دیگر بروید و با توجه به نیازتان، دریلی را انتخاب کنید که از قدرت و استحکام بالاتری برخوردار باشد.

ویژگی‌های دریل خانگی

ویژگی های دریل خانگی

مهم ترین عواملی که در خرید دریل برای مصارف خانگی تاثیر گذار هستند و کیفیت کار با دریل و نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار می‌دهند عبارتند از: وزن دریل، نوع طراحی بدنه ، میزان قدرت و توان موتور، سه‌ نظام، قابلیت‌های دریل مثل: چپ‌گرد/ راست‌گرد و … که توجه به همگی ضروری است. بنابراین توجه به همه موارد قبل از خرید دریل، الزامی‌است. در این بخش به بررسی ویژگی‌های دریل خانگی می‌پردازیم.

  • نوع دریل

در خرید دریل باید مشخص کنید که این دریل را برای انجام چه کاری نیاز دارید و با توجه به نوع کاربرد مورد نظر خود، دریل مناسب را انتخاب نمایید. در صورتی که دریل را برای انجام فعالیت‌های سنگین نیاز دارید، مناسب ترین گزینه برای شما خرید دریل‌های برقی است. دریل‌های برقی با توجه به این که از قدرت و سرعت بالاتری برخوردار هستند برای انجام کارهای سنگین مناسب است.

  • قدرت و کیفیت ساخت

 توان و ولتاژ دریل نشان دهنده قدرت موتور دریل است در خرید دریل برای مصارف خانگی بهتر است تا دریل تان بدنه ضد ضربه و محکمی‌داشته باشد.

  • وزن مناسب و پایین

وزن دریل برای مصارف خانگی بهتر است تا سبک و مناسب باشد. پس وزن مناسب از نکات دیگری است که حین خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید

  • منبع تغذیه

دریل‌ها معمولا برقی و شارژی هستند. اکثر دریل‌های خانگی ولتاژی بین ۸ تا ۱۲ ولت را دارند. دریل‌های خانگی دارای منبع تغذیه برق یا باتری‌های لیتیومی‌هستند که در طول یک ساعت شارژ می‌شوند. معمولا دریل‌های برقی، قوی تر از بی سیم هستند.

مجموعه بستام به عنوان عاملیت فروش شرکت ابزار رونیکس آماده ارائه و فروش انواع ابزار الات صنعتی و ساختمانی است و  همچنین تولید انواع قطعات بتنی سبک و سنگین را نیز در کارنامه خود دارد، در همین راستا جهت تکمیل محصولات ساختمانی خود اقدام به پخش انواع ابزارآلات ساختمانی، صنعتی، افزودنی بتن، چسب، ابزار برقی، مفتول، رابیتس، الکترود و … نموده است. اگر به دنبال تامین کننده ابزارآلات عمده هستید ابزار آلات بستام بهترین گزینه برای همکاری است.

وارد شوید